Hur avbryter jag min beställning?
Du har självklart rätt att ångra ditt köp – hos BEVCO har du 14 dagars ångerrätt.
Avbryt innan leverans?
Om du vill avbryta din beställning innan vi har skickat den, kontakta oss så snart som möjligt på
info@bevco.dk.
Det går snabbt – vi packar din order direkt efter att vi mottagit den. Om du hinner avbryta innan vi skickar, dras inget belopp från ditt konto.
Avbryt efter leverans?
Om beställningen redan har skickats, mejla oss på
info@bevco.dk och skriv att du ångrar köpet.
Returnera sedan varan till: BEVCO A/S, Blomstervej 60, 8381 Tilst.
Vid avbruten order efter leverans står du själv för returfrakten. Har du
KONTAKTAT oss och bekräftat returen kan du vägra att ta emot paketet eller låta det gå i retur från utlämningsstället.
Vi drar bara fraktkostnaden och återbetalar resten.
När får jag pengarna tillbaka?
Vid betalning med Dankort återbetalas beloppet till kontot inom 10 bankdagar efter att vi fått returen.
Vid betalning med Mastercard, American Express eller liknande kan det ta upp till 30 bankdagar.
Hur lång returrätt har jag?
Hos BEVCO har du 14 dagars returrätt på varor som inte är lättfördärvliga.
Produkten måste returneras i originalförpackning, obruten försegling och utan att vara använd för att full återbetalning ska ske.
Specialbeställda varor kan inte returneras.
Skicka varorna väl förpackade och bifoga en kopia av fakturan.
Returadress:
BEVCO A/S
Blomstervej 60
8381 Tilst
Att: Ångerrätt
Du ansvarar själv för varan tills vi mottagit den. Vi rekommenderar att du skickar med Bring som paket (inte som brev) så att varan är försäkrad mot skador och bortkomst.
Vi hämtar INTE paket i ombud och tar inte emot postförskott.
Kan jag returnera använda produkter?
Eftersom vi säljer livsmedel kan vi inte ta emot returnerade produkter som har använts.
Min produkt är defekt – vad gör jag?
Om du mottagit en produkt som är skadad eller defekt, kontakta oss snarast på
info@bevco.dk – bifoga gärna en bild på varan.